Gucci, Milano Moda Haftası'nı sofistike terzilik ve ışıltılı vurgularla açıyor | Moda trendleri

ilayda

Member
Reuters'in | | kaydeden Akanksha AgnihotriMilano




Gucci kreatif direktörü Sabato De Sarno, Kering'in sahibi olduğu markanın estetik yeniden tasavvuru için kasvetli renk paletine ışıltılı bir dokunuş katan bir dizi sofistike erkek terzilik parçasıyla Cuma günü Milano Moda Haftası'nı açtı. Modeller, arkası uzun yırtmaçlı yere kadar uzanan paltolar, düğmesiz kruvaze ceketler ve ayak bileklerine kadar uzanan pantolonlar giyerek, kalın tabanlı mokasenlerle çorak beton bir podyumda yürüyorlardı.


Bir model, 12 Ocak 2024'te Milano'da Milano Moda Haftası Erkek Giyim Sonbahar/Kış 2024/2025 sırasında Gucci koleksiyonu podyumunda yürüyor. (Fotoğraf: GABRIEL BOUYS / AFP)

Aksesuarlar arasında bordo, bej veya bezelye yeşili rengindeki parlak Jackie çantalar (çoğunlukla uyumlu eldivenlerle tutturulmuş) ve çıplak göğüslere takılan büyük mücevherler yer alıyordu. De Sarno'nun ikinci podyum görünümü, Eylül ayında tanıttığı ilk koleksiyonundaki ürünlerin mağazaları doldurmaya başlamasıyla birlikte geliyor; bu da markanın önceki tasarımcı Alessandro Michele'nin gösterişli stillerinden ayrılarak sade, zarif görünümlere doğru geçişini işaret ediyor. (Ayrıca okuyun: MİLANO MODA FOTOĞRAFLARI: İkizler, ikiz tasarımlı Dsquared2'de grungedan ihtişama geçiyor )

Amazon indirim sezonu geldi! Şimdi kendinize davranın ve tasarruf edin! buraya tıklayın

Tasarımcının imzaladığı, gerçek hayattan, saygısız ihtişamdan ve sadelikten bahseden notları gösterin. De Sarno'nun stilleri bu hafta başında kırmızı halıda boy gösterdi; bunlar arasında Taylor Swift'in Altın Küre Ödülleri'nde giydiği parlak yeşil renkte, yere kadar uzanan ışıltılı bir elbise de vardı. Tarzın yeniden düzenlenmesi, Gucci'nin CEO'su olarak devreye giren uzun süredir Kering yöneticisi Jean-Francois Palus'un önderlik ettiği geri dönüş çabasının temelini oluşturuyor.

Gucci'nin katılımı, 16 Ocak'a kadar İtalyan moda başkentinde Fendi, Dolce & Gabbana, Prada ve Giorgio Armani gibi önde gelen isimlerin de aralarında bulunduğu düzinelerce gösteri ve etkinliğin ilkiydi. Bu, lüks sektörünün artan yaşam maliyeti nedeniyle üst düzey modaya yönelik talebin yavaşladığı bir dönemde gerçekleşti. Burberry hisseleri, marka yenileme sürecinden geçen İngiliz şirketinin üç ay içinde ikinci kez tahminlerini düşürmesinin ardından Cuma günü sert bir düşüş yaşadı.



Bu hikaye, metinde herhangi bir değişiklik yapılmadan bir haber ajansının akışından yayınlanmıştır. Sadece başlık değiştirildi.