Milano Moda Haftası'nın Öne Çıkanları: Konforlu Giysileri Kozalamak Merkez Sahneye Çıkıyor | Moda trendleri

ilayda

Member
Milano Moda Haftası'nın bir teması varsa, o da rahat kıyafetlere sarılmak, sarılmaktır. Hiç kimse dünyayı bölen savaşlardan ve siyasi bölünmelerden bahsetmiyor, ancak kendini koruma arayışının, tasarımcıların zihninde ön planda olmadığında zamanın ruhunun temel bir parçası olduğu açık. Milano Moda Haftası'nın ikinci günü olan Perşembe günkü 2024-25 Sonbahar/Kış sezonu ağırlıklı kadın modasının önizlemelerinden bazı öne çıkanlar:


Modeller, İtalya'nın Milano kentinde düzenlenen Moda Haftası'nda Emporio Armani'nin Sonbahar/Kış 2024/2025 koleksiyonundan kreasyonları sunuyor. (REUTERS/Alessandro Garofalo)
EMPORIO ARMANI'DA YILDIZLI GECELER


Dışarıda yağmur yağıyordu. Emporio Armani showroom'unda modeller (yapay) kar dokunuşunun tadını çıkardı, bazıları şemsiyelerini kaldırarak podyumda hızla döndüler. Giorgio Armani, modellere gülümsemeleri talimatını verdiğini söyledi. “Ve işe yaradı!” defileden sonra gazetecilere söyledi. Emporio Armani gençlere yönelik elbise koleksiyonu, her yaştan kadın için eğlenceyi seven bir havailik ve giyimi kolay günlük görünüm hissi yayıyor.

Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.

Ceketler yumuşaktı, bazen katmanlıydı. Kürklü bir ceket, eğlenceli, tüylü bir şal yakasına açıldı. Pantolonlar ayak bileğinde rahatça toplanmıştı. Bereli puantiyeli şair bluzları romantik, hatta bohem bir hava kattı. Tül etekler pullu üstlerle nostaljik bir duruş sergiliyor.

Yıldızlar koyu kadife görünümüne rüya gibi bir motif kazandırdı. Transparan üstler ve uzun etekler de dahil olmak üzere son gecenin görünümü, podyumda biriken kağıt karların altında parlıyordu. Armani, “Kendimle uyum içinde kalmak istedim, bu da giyilebilir kıyafetler yapmak anlamına geliyordu” dedi ve “biraz hileyle” dedi.

MAX MARA MODERN, BASİT SİLÜETİ TANIMLIYOR


Max Mara'da siluet, bir sonraki soğuk sezonun her şeyidir. Kreatif direktör Ian Griffiths'in ruh hali panosunda ipek oyuncak ayılar, Belle Epoque'tan ilham alan boule paltolar ve İngiliz tasarımcının sade tarzının koleksiyonun sadeliğine ilham verdiğini söylediği Fransız yazar Colette'in fotoğrafları yer aldı.

Griffiths, arka kısmında bomber ceket gibi zarif bluzlar, pantolonlar ve eteklerin üzerinde Malaya peştemâli düğüm detaylarıyla biten üç katmanla tanımlanan kavisli boule paltoların zengin silüetlerini daha iyi ortaya çıkarmak için gece mavisi, siyah ve gri tek renkli tonlardan oluşan bir palet seçti. kısa paltoların arkası, kimonodan ilham alan kollar, yumuşak, pilili geniş paça pantolonlar ve bacaksız yünlü günlük tulumlar.

Olmazsa olmaz aksesuar, ince bir kemerle giyilen ve her görünümde beli vurgulayan örgü kuşaktı. Pratikliği günlük giyime dönüşen gece kıyafetlerinde koyu kristal süslemeler vardı. Sezonun çantası metal tokalı basit bir omuz çantasıydı. Griffiths, 1910'lar ve 1920'lerden ilham alan ve ilk kez 1980'lerin ortasında üniversitede denediği “küre ve koza” şekillerine geri döndüğünü söyledi.

“Her zaman bir şeye geri dönebilirsin. Gelecek sezon olmasa bile belki 40 yıl sonra buna geri dönebilirsiniz. Ve her seferinde farklı olacak,” dedi Griffiths sahne arkasında.

TOM FORD SEKSİYİ YENİDEN TANIMLIYOR


Peter Hawkings, Tom Ford moda evinin başında dar pantolonları ve dekolteli dekolteleri tek başına geri getiriyor. Hawkings, kreatif direktör olarak ikinci sezonunda markanın seksi kodlarını daha da geliştirdi. Vücuda oturan görünüm hem ona hem de ona yakışıyor ve altın kement zinciriyle vurgulanıyor. Karma koleksiyon, disiplin ve titizliği çağrıştıran, altın düğmelerle vurgulanan koyu renkli, bedene oturan askeri paltolarla başladı. Aşağısı biraz daha sıcaktı.

Onun için: Monokrom görünümler arasında, göbek deliğine kadar açık daracık hırkalarla vücudu saran pantolonlar, zarif uzun jarse örgü elbiseler ve tamamen parıltılı incilerden yapılmış, az belli gece elbiseleri vardı. Kat kat, fırfırlı elbiselerde göz alıcı yırtmaçlar vardı. Tabii ki stilettolar görünümü tamamladı. Erkek kıyafetleri de vücudu sarıyordu ve göğsü açığa çıkaran deri takımlardan, dans pistine hazır, hafif parlak takımlara kadar çeşitlilik gösteriyordu. Asla beraberlik.